fredag 2 mars 2007

Premiär!

Det är nästan så att man känner sig som Alice Timander. Bara skumpan som fattas. Och allt folk. För premiär, det är det i allra högsta grad.

Har efter långt och moget övervägande beslutat mig för att starta en blogg, man vill ju förfan inte hamna på efterkälken när det gäller teknik och data. Har dessutom ett par bloggande bekanta som jag följer frekvent, och då jag tycker att de ibland är lite lata med att uppdatera sina bloggar, så får jag väl istället för att gnälla, börja med en egen blogg.
Var ju tvungen att kolla lite vad ordet "blogg" betyder, och enligt Västerbottens-Kurirens nättidning står det för en omarbetning av det utrikiska ordet"weblog". Nu måste man ju kolla vad det betyder också...

Så ta dig ett glas och en liten laxsnitt och följ med in i vimlet. Röda mattan är utrullad, "Klick!"-fotografer och "Hänt Extra"-reportrar trängs och kivas bakom repet, så allt är i sin ordning. Premiären har precis börjat. Välkommen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skoj, skoj! Får man hänga med i följetongens fortsättning? Känner mig smått ärad, kommer strax efter i röda långklänningen här och maken i nyinköpt frack!

Anna sa...

Vilken öppning! Det här kan ju inte bli annat än jättebra :)