måndag 29 december 2008

Gott slut!

Sådärja, då var julen -08 avklarad. Nu kan man slappna av, börja fokusera på nästa år och att få komma tillbaka till vardagslunken igen. Ledighet och röda dagar i all ära, men visst känns det förträffligt med alla rutiner som återvänder, veckodagarna ser exakt likadana ut och vardagen ter sig lite gråare och man försöker skina ikapp med den bleka vintersolen. Nu börjar det åtminstone bli lite ljusare på dagarna, och bara det känns ju avsevärt mycket bättre.

Några nyårslöften, någon? För min del blir det som vanligt inga löften, antingen blir de för orimliga eller så glömmer man bort dem efter tjugondag Knut. Lika bra att lova sig själv att inte ha några nyårslöften alls, det blir bäst så.

Tänkte inte bli så långrandig så här i slutskedet av året, men jag önskar alla ni som läser det här ett gott slut och ett trevligt, roligt, spännande och omtumlande 2009! Jag ska i alla fall göra mitt bästa för att det ska bli så...

Vi ses på andra sidan nyår!

1 kommentar:

Anonym sa...

God fortsättning på 2009! Men hm-hm, det (2009) har inte blivit så spännande och omtumlande än?! Jag måste nog ge det några månader till... :)